آموزش شارژ مودم همراه
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

مودم های جیبی 4G یکی از پرطرفدارترین مودم های این روزها می باشند که برای آموزش شارژ مودم همراه که به مودم های سیم کارت خور هم شناخته می شوند، کافی است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. این موضوع از آنجایی قابل اهمیت است که پیشرفت علم و تکنولوژی به همراه خود تولید محصولات جدیدی را به ارمغان می آورد که در آسان شدن زندگی ما نقش مهمی دارد؛ که مودم های همراه نیز دست آورد پیشرفت تکنولوژی هستند. این پیشرفت به حدی است که کبوترهای نامه رسان جای خود را به یک دستگاه کوچک که به اندازه کف دست است، داده اند و با این وسیله می توان بسیاری از کارها را انجام داد.

در ادامه علاوه بر ارائه تعریف دقیقی از مودم های همراه و بررسی انواع آن و چگونگی کار با این مودم ها، یکی از روش های شارژ مودم های همراه را به شما آموزش خواهیم داد. این گونه مودم ها می توانند در شرایط مختلفی مفید واقع شوند، برای مثال برای اشخاصی که سفرهای بسیاری انجام می دهند و یا در هنگام قطع شدن مودم خانه و یا محل کار می تواند به کمک شما بیاید. همچنین معمولاً در محل هایی تلفن ثابت وجود ندارد، می توانید با یک مودم همراه 4G به اینترنت وصل شوید که می تواند یکی از هوشمندانه ترین انتخاب هایی باشد که در این موقع انجام می دهید.

در ادامه می خوانید :

  • تعریف مودم همراه
  • نحوه عملکرد مودم همراه
  • انواع مودم های سیم کارت خور
  • طریقه شارژ مودم های همراه

مودم همراه چیست؟

مودم همراه که به مودم جیبی معروف است، دستگاهی سبک و کوچک به اندازه کف دست می باشدکه می تواند به دستگاه هایی که با آن سازگار شدند، اینترنت بدهد. برخی از این دستگاه ها عبارتند از :

  • تلفن ‌های هوشمند
  • دوربین مداربسته بیسیم
  • دوربین مداربسته وایرلس
  • دوربین مداربسته سیم کارت خور
  • دوربین خودرو
  • رایانه‌های شخصی
این مطلب را از دست ندهید  آموزش قدم به قدم وارد کردن گیفت کارت گوگل پلی

طریقه عملکرد مودم همراه :

این نمونه از مودم می توانند اینترنت 3G یا 4G را به صورت سیگنال های وای فای  خصوصی انتقال داده و سپس با دستگاه های شما به اشتراک بگذارد تا بتوانید از اینترنت استفاده کنید. این مودم ها با قابلیت وای فای می توانند در خانه بدون نیاز به سیم و نصب نرم افزار خاصی اینترنت را به اشتراک بگذارد. تنها کاری که برای استفاده از این مودم ها باید انجام دهید این است که پس از شارژ مودم همراه، آن را روشن کنید.

این مودم ها برای راه اندازی به یک سیم کارت احتیاج دارند که یک بسته اینترنت روی آن فعال شده باشد و اینترنت را به دستگاه های بی سیم انتقال دهد. عملکرد مودم همراه به این صورت است که با ایجاد یک پهنای باند با سرعت بالا اینترنت را حداکثر بین 10 کاربر و هم زمان به اشتراک می گذارد.

شارژ مودم همراه

انواع مودم سیم کارت خور :

مودم های سیم کارت خور معمولاً در سه گونه مختلف در بازار عرضه می شود، که این سه دسته عبارتند از :

  1. مودم های سیم کارت خور همراه با باتری داخلی
  2. مودم های سیم کارت خور ثابت و بدون باتری
  3. مودم های دانگل سیم کارت خور

مودم های سیم کارت خور همراه با باتری داخلی :

این نمونه از مودم ها سیم کارت خور با وجود باتری داخلی که دارند  می توانند در سفر و رفت و آمد های درون شهری همراه شما باشند و آن را در دانشگاه و محل کار هم می توانید استفاده کنید. این دسته از محبوب ترین مودم  های سیم کارت خور هستند که صفحه نمایش آن ها معمولاً رنگی نیست و با باتری مستقلی که دارد از عمر باتری کسر نخواهد کرد.

مودم های سیم کارت خور ثابت و بدون باتری :

نمونه دیگری از مودم های سیم کارت خور هستند که باتری ندارند و منبع تغزیه آن ها برق شهری است و شامل بعضی از مودم های ADSL می شود که باید در یک محل ثابت باشد. این مودم آنتن قوی داردکه باعث می شود سرعت دانلود بالا رفته و شما بتوانید آپلود را با سرعت بهتری انجام دهید که این عملکرد از مودم های 4G  هم بهتر است.

این مطلب را از دست ندهید  Experience Great Sound With Beats’s Headphone

مودم های دانگل سیم کارت خور :

نمونه دیگری از مودم های سیم کارت خور، مودم های USB هستند که می توانید آن ها را به لپ تاپ یا کامپیوتر خود وصل کنید و پس از شارژ سیم کارت این مودم همراه آن را با دستگاه های خود به اشتراک بگذارید. برخی دانگل ها علاوه بر اشتراک گذاری اینترنت با پورت USB می توانند با اسپات وای فای اینترنت را به اشتراک بگذارند و از وای فای استفاده کنند. مودم‌های دانگلی قدیمی‌تر از مودم 4G و خانگی هستند.این مودم تنها روی سیستم‌های کامپیوتری قابل استفاده است و استفاده از آنها نسبت به دو دسته‌ی دیگر سخت‌تر می‌باشد.

آموزش شارژ مودم همراه از طریق صفحه ما:

ابتدا باید به آدرس سایت ما مراجعه کنید، که صفحه ای مانند تصویر زیر مقابل شما باز خواهد شد.

شارژ مودم همراه

روی گزینه بسته اینترنت کلیک کنید و وارد زیر منوی آن شوید.

شارژ مودم همراه

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید در منوی بسته اینترنت شما باید شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و پس از آن یکی از بسته ها را که در منوی کشویی کادر پایین وجود دارد، متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید.

شارژ مودم همراه

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، می توانید بر اساس نوع بسته و مدت زمان مد نظر خود یک فیلتر انتخاب کنید تا انتخاب بسته برای شما راحت تر شود. پس از انتخاب بسته روی گزینه پرداخت که در سمت چپ کادر قرار دارد، کلیک کنید تا به درگاه بانک متصل شده و پرداخت را انجام دهید.

https://karanmarket.com/mobile-modem-charging-tutorial/

 





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: